utorak, 30. ožujka 2010.

Postat ću poduzetnik !



Gotovo je, odlučio sam..kaže mi prije nekoliko mjeseci moj " stari prijatelj / poznanik "...idem u poduzetnike.

I kaže: " neš ti neke velike matematike, stric mi je načelnik i dobar je sa vrhom svoje stranke, znaju ga i cijene, a on zna gurnit kad triba i di triba ( čitaj: platit kome triba ), a usput triba mu web stranica, bez natječaja moš do 20-30 000 kn ( cca. 2700€ - 4100€ ) i to je dobar početak...posli mu uzmim 250-300kn na sat održavanja, bit će za 2 plaće misečno..., a ako me ubaci striko u neku jaču shemu priko svojih...to je to...uostalom, naču nekog da mi web složi za kikiriki i voila "

Doista, koji je problem danas / jučer postati poduzetnik u Hrvatskoj ( a držim i na Balkanu ) ...NIKAKAV ! Takvi su nas " poduzetnici " bolje reći vucibatine na i oko vlasti doveli di smo...

Nije moj poznanik pao s Marsa, to je doista i sistem rada, pa dovoljno je vidjeti model rada npr. jedne naglo narasle kompanije od 2003 godine ( promjena vlasti u HR ) koja se bavi oglašavanjem i čiji su najveći i najbitniji klijenti mahom javne i/ili državne tvrtke ( Croatia osiguranje, Podravka, Belupo, INA,....), a njihov oglasni prostor koristi isto tako mahom javne prostore ( Pošta, ZET, Bolnice, Škole...) i k tome na te iste prostore imaju ekskluzivu koju plaćaju doista kikiriki....da, zaboravih najbitniju stvar...otac suvlasnika je visoko pozicioniran dužnosnik Sabora.

Stat ću na ovom primjeru ( ima ih još 100 -tine ) za sada...prvenstveno zato jer bez obzira na pokušaj stvaranja konstantnog BALCANICUS PODUZETNICUSA kao primjera pravog " čovika i poduzetnika "ipak i u HR ( a i šire ) postoje tvrtke koje svojim ambicioznim projektima, kvalitetnim poslovnim planovima, top managerima i svojom izvrsnošču i kvalitetom proizvoda / usluge mogu konkurirati svima na svijetu, a svoj trud znaju i ekonomski valorizirati.



Zbog svih takovih pravih poduzetnika, ponosan sam što se držim i ufam da sam jedan od njih...svih onih koji žele uspjeti u onome što najbolje rade i vole....koji slijede svoje snove !

Dižem čašu Za Vas...prave PODUZETNIKE...ma gdje bili :) !

Nema komentara:

Objavi komentar