srijeda, 31. ožujka 2010.

E lipo mi je ćaća govorija...


Nikada u životu nisam ima mira...uvik sam žudija se nečim šta nisam ima, a kad bi to naša...opet sve ispočetka..nekako nikad nisam zadovoljan, kaže McEnroe niti nesmiš bit, jel se onda zaliniš i ode sve u kurac...ali opet, kad cili dan radiš, kad okreneš hrpu para, očekuješ da će se nešto zalipit i za tebe, da češ neke stvari u životu riješit i ići naprid..i taman kad sam mislija evo mojih 5 minuta..kriza ! I jebat ga, opet ispočetka, umisto da uživam u plodovima rada, ideja, prodajnih rezultata...ja se borin za opstat na tržištu...

E, a lipo mi je ćaća govorija, ..." šta ti fali u državnoj firmi ? " ..pa nastavlja " dobra plaća, sigurna, moš malo i uvaljat, ..." i dalje kaže " ili ako neš tamo aj se prijavi, sad je natječaj za ravnatelja HRT-a...to bi moga i ti radit...ili bit zastupnik, neš ti posla...malo se uližemo Šukeru ili Kosorici, iman ja za njih šemu, pa da vidiš..."...al ja, nikako, uvik nekin svojim putem, uvik težim...niti želim išta uvaljat, niti san, niti me zanima lizat guzicu ikome..a pogotovo ne nekim jebivjetrima, uvik san tija biti svoj šef, imati svoje vrime za sebe, graditi i stvarati nove i uzbudljive ( reka bi jedan moj partner - sexi ) stvari..pa makar s malo novca...i nekako san uvik tija pošteno, kroz ideje i proizvode postati bogat..imati para za kupit šta me volja i kad me volja...ostavit nešto iza sebe, ali...jebat ga...valjda će 2010 bit bolja...

No, evo sada čitajući šta sam napisa do sad jasno je da naš mentalitet ne cijeni kreacije, nove vrijednosti, on poznaje samo pljačku, dapače ako nisi ukra preko veza i napravija 10 000 000 € zarade od Hrvatskih cesta nisi uspješan...jebate Žužuli nas koštaju za popizdit, no oni brate kotiraju ka uspješni poduzetnici..ma jebate čega uspješni, e izgleda da nisam talent i jebiga....

No, ne oduuustaajeeeem ( reka bi Đibo ) ja tako lako, nisam ni do sada...niti kada su za svaki moj projekt rekli da neče uspit, ja nisam sta i svaki u koji sam stvarno virova je i uspija..pa će i ovaj sada...zadnji, ali vam o tome ne smin pričat ...da se ne ureknen...

op.p. ovaj post je na mom..."Dalmatinskom" :) došlo mi...

4 komentara:

  1. Reci tu ti dvi stvari sta me naucija moj mentor kad sam pocela raditi, a on je bija mega uspjesan.
    U trgovini je nateze reci NE ( ali najisplativije dugorocno,dodala bi ja. Ovo sam razumila tek nakon nekoliko godina u poslu.)
    U poslu se nikada ne treba prostituirati (figurativno naravno).
    Kad radis na ovim postulatima, a ostalo ti vidim ne fali (vjera u sebe i posao ), ne mozes ne uspjeti.
    Naizgled jednostavne stvari, ali tribas puno puta udriti glavom o zid dok ih stvarno shvatis....
    esperansa

    OdgovoriIzbriši
  2. Istina...i inače...lako je reći DA, teško je i treba znati reći i NE...dikod...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lipo mi je "ćaća" govorija

    OdgovoriIzbriši