srijeda, 30. ožujka 2011.

Uvijek nastojte biti prisutni u medijima :)


...hm...pa makar to bilo i preko #fightcluba...gdje ćete žestoko braniti koncept IT leadershipa u kojem doista nema mjesta slabijem spolu...pa ne zove se tako baš bezveze...:)))))

Šalu na stranu, držim da ćemo imati fini "fight" u Rovinju, uostalom dođite na FightClub: Šefovi u IT industriji - žene protiv muškaraca

Jednom mi je jedan lik koji se držao ( a vjerovatno se i danas drži ) iznimno bitnim, rekao da treba izbjegavati medije, biti što manje prisutan u istima, te nastojati raditi u sjeni...slažem se, ako si vojnik, policajac, špija ili pak "poduzetnik" tipa Žužul i slični...u načelu, nemaš šta tamo tražiti, ali ako si poduzetnik koji mora prodati svoju uslugu ili proizvod, tvoje pojavljivanje u medijima ( u kontekstu tvrtke ili pak samog vlasnika ) je zapravo dio tvoje marketinške strategije.

Kako ?

1) Pozicionirajte ( a dug je put koji ćete morati proći ) sebe i svoju tvrtku kao "game changera" u vlastitoj branši - uvijek nudite rješenja, naravno, potkrijepljena argumentima i primjemjerima....npr. kad mi u GoHome-u kažemo ( i to se objavi u nekoliko print i TV medija ) da je cijena stana u Zagrebu / starogradnja / u zadnjih 6 mjeseci pala u prosjeku 15%, te da će cijena i dalje padati, tu tvrdnju dokazujemo na bazi pretraživanja preko 40 000 stanova na navedenoj lokacija i promjenama cijena unutar 6 mjeseci...

2) Budite "majstori" zanata...pozicionirajte se kao stručnjak kojeg mediji jednostavno moraju pitati za mišljenje, jer time se bavite zadnjih 10 godina ili zato jer imate sve informacije ili jer ste se za to školovali i prošli čitav niz seminara vani, te samim time imate i kredibilitet davanja prognoze.

3) Nijedan PR nije loš, pa makar bio i negativan za vašu tvrtku, pitanje je kako ćete odigrati u tom momentu kartu kriznog PR-a, te zapravo lošu reklamu, pretvoritu u svoju korist...kako ?...Npr. pogledajte Toyotu, povukli su automobile, te iskoristili snagu društvenih mreža za ispriku i direktne kontakte, a onda povratno kroz PR dobili besplatnu reklamu.

4) Organizirajte dovraga presicu ako imate što reći-ako imate nov, bolji,kvalitetniji,jeftiniji...ili samo simpatičniji proizvod / uslugu...ukoliko ne znate nikog u medijima, pa sumnjate da će vam itko doći...koristite usluge profesionalaca, u konačnici nekoliko objava u medijima će vas doći puno jeftinije od obične reklame...a i bit ćete vjerodostojniji.

5) Pišite ili pak angažirajte nekog da vodi Vaš korporativni blog, a da u današnje doba trebate biti na društvenim mrežama, pa i to kao i blog iskoristiti za PR, ne trebam vam niti pričati ( op.p. direktnu vezu vidi povezavši ovu točku sa npr. točkom 2. )

6) Upoznajte novinare, urednike, pa i vlasnike medija / manjih /, vidite što oni traže, budite s njima u kontaktu, te im dajte pravovremeno kvalitetne informacije...doista, pitajte se...radite li na svom networku ?

i da...ako to ne znate, ako vam ništa nije jasno, ako ste u nedoumici ili pak mislite da pričam pizsdarije, nije za vas poduzetništvo, već rad u državnoj firmi...sigurna plaća, a i ne mogu oni vas toliko malo platit koliko vi možete ne radit...zar ne ?

stay tuned,


Nema komentara:

Objavi komentar